Veelgestelde vragen acceptanten

Acceptanten


Wat zijn de kosten om Qrado acceptant te worden of zijn?

  • Acceptant van Qrado worden kost je €1,- . deze betaling is ter verificatie van je bank- en overige gegevens. Dat is alles!!
  • Qrado berekend je (in tegenstelling tot alle andere kadobonnen) GEEN provisie o.i.d. (je krijgt dus 100% Qrado-waarde uitbetaald).
  • Er zijn geen andere kosten om acceptant te worden of zijn.

Wat kost adverteren op Qrado.nl?

  • Het plaatsen van een volledig aangeleverde advertentie is gratis bij gebruik van het aangeboden sjabloon.
  • Je betaald alleen de kliks op je advertentie. De tarieven van deze kliks staan vermeld in je dashboard.
  • Je stort vooraf een advertentie-depot. Het depot bedrag is afhankelijk van je advertentie-keuze en staat vermeld in je dashboard.
  • Je advertenties worden betaald vanuit je advertentie-depot.
  • Heb je geen advertentietegoed (meer) is je advertentie niet (meer) zichtbaar.
  • Je kunt dus géén rekening achteraf krijgen.

Zijn er andere commerciële mogelijkheden?

Jazeker!

Qrado.nl zal houders van nog niet ingeleverde Qrado’s ter herinnering mailen. In deze mail(s) is het ook mogelijk je advertentie te plaatsen.

Wat heb ik nodig om acceptant te worden?

  • Je moet een bij de k.v.k. ingeschreven bedrijf hebben.
  • Je moet jezelf als acceptant hebben aangemeld bij Qrado, deze aanmelding moet door Qrado zijn goedgekeurd.
  • Je hebt een smartphone, tablet, laptop of ander apparaat nodig met een actieve internetverbinding en daarop een QR-code scanner.

Is Qrado accepteren veel (administratief) werk?

  • Nee, zeker niet!
  • Je scant de QR-code met je smartphone tablet o.i.d. met een werkende internetverbinding (Wi-Fi of mobiel netwerk maakt ook niet uit).
  • Klaar is de spreekwoordelijke Kees.
  • Alle nodige gegevens staan vanaf nu in je account.
  • Verder gaat alles automatisch.
  • Laatste dag van de maand maken we het bedrag keurig naar je over.

Hoe ga ik een Qrado accepteren?

  • Zodra een klant met Qrado wenst te betalen hoeft deze alleen maar de QR-code van Qrado aan je te laten zien. (Dit kan op een telefoon of uitgeprint op papier).
  • Jij opent op je telefoon of tablet de QR-code scanner.
  • 1 Scan de inlog-QR-code en klik op doorgaan o.i.d. (afhankelijk van welke app je gebruikt) om jezelf in te loggen.
  • 2 Je scant de door de klant aangeboden code. (Ga verder bij 3)
  • OF
  • 1 scan de aangeboden Qrado-QR van de klant.
  • 2 doet het inloggen handmatig.
  • 3 Je ziet dan direct of de QR-code geldig is of niet.
  • Geef, indien gewenst, het bedrag van de verkoop in. De Qrado app zal het geld terug of nog bij te betalen bedrag aangeven.
  • Is de code geldig zal dan de waarde ervan in je account worden bijgeschreven.
  • Is de code niet geldig, krijg je de reden te zien waarom deze ongeldig is. (Kan je dan aan de klant mededelen).

Wanneer krijg ik mijn ontvangen Qrado’s uitbetaald?

  • In je dashboard staat de eerstvolgende automatische uitbetaling vermeld.
  • Op de laatste dag van elke maand worden je ontvangen Qrado’s overgemaakt naar de opgegeven bankrekening.
  • Als je niet tot de laatste dag van de maand wilt of kunt wachten kun je in het dashboard vervroegde uitbetaling laten doen. Het volledige openstaande saldo zal dan de eerstvolgende werkdag naar je worden overgemaakt.
  • Vervroegde uitbetaling kost 2%. Die zal in mindering op de uitbetaling worden gebracht.
  • Vervroegde uitbetaling is niet verrekenbaar met je advertentie-depot
  • In het dashboard krijgen uitbetaalde Qrado’s een groen vinkje.

Ik werk met meerdere kassa’s hoe kan ik zien welke medewerker Qrado’s heeft ontvangen?

  • Je medewerker kan in het betalingsproces zijn naam/kenmerk invoeren. In je dashboard kun je onder de tabs “gisteren” en “vandaag” zien welke medewerker welke Qrado(‘s) heeft ontvangen.

Er is iets fout gegaan met uitbetalen, wat nu?

  • Als je denkt dat er iets niet (helemaal) correct verloopt neem dan svp zo spoedig mogelijk contact met ons op via support@qrado.nl of via de chat. Dan lossen wij het zo snel mogelijk op.

Hoe kan ik Qrado acceptant worden?

  • Vul het aanmeldformulier op onze website in en verzend het.
  • Doe de betaling van €1,- om je rekeninggegevens te verifiëren. (Dit is NIET nodig als je bij de aanmelding gelijk een advertentie depot stort)
  • Zodra je gegevens zijn gecontroleerd openen wij het account.

Overige vragen/klachten/opmerkingen/verbeterpunten/complimenten?

  • Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via email, of chat
  • Natuurlijk staan wij open voor klachten, opmerkingen, verbeterpunten en complimenten. Je kunt hiervoor email of onze chat gebruiken

Meld je aan voor de nieuwsbrief